Tuesday, November 15, 2011

မမ အတြက္ ကဗ်ာ ...............

ခ်စ္ေသာ မမ
  ရင္ထဲက "မ"
  ထာ၀ရ
  စြဲလမ္းခ်စ္တာ
  တစ္ဘ၀................။

 က်ေနာ္ရင္မွာ
 "မ" အတြက္သာ
 ေနရာရိွတာ
 "မ" ယံုပါ.................။

 "မ" အျပံဳးတစ္ခ်က္
 က်ေနာ္အတြက္
 ရင္ေအးေစတဲ႕
 ေဆးတစ္ခြက္.............။

 ျဖဴေဖြးသန္႕စင္
 "မ" ရုပ္သြင္
 ၾကည္႕ရႈေနခ်င္
 အျမဲပင္......................။

 "မ" ရယ္ေသာအခါ
 က်ေနာ္႕ ရင္မွာ
 လႈပ္ရွားသြားတာ
 တကယ္ပဲဗ်ာ...............။

 "မ" ကိုခ်စ္ေသာ
 အခ်စ္မ်ား
 က်ေနာ္႕ ရင္မွာ
 တိုးလို႕ပြား.................။

 "မ" တစ္ေယာက္နဲ႕သာ
 အတူေနခ်င္
 က်ေနာ္အျမဲပင္
 စိတ္ကူးယဥ္..................
                                               သူသူေဇာ္မွေရးသားျပီး ကိုေဇၾကီး ခံစားတင္ျပသည္.......

No comments:

Post a Comment