Monday, August 13, 2012

ဟာသအျမင္ျဖင့္သာ


မေျပာ၀ံ့တုန္ ေျပာ၀ံ့တုန္....
မေ၇း၀ံ့တုန္ ေ၇း၀ံ့တုန္ ျဖင့္...
၇င္ခုန္လိူင္းထ ဒီစာကိုေ၇းလိုက္၇ပါတယ္...

( )က အပြင့္သ႑န္အျမင့္စံတဲ့..
မိုးမင္းသမီး မဟုတ္လား...
အဆင္းသ႑န္မလွ..အနင္းခံဘ၀
ေျမမင္းသားက က်ေနာ္ပါဗ်ာ...

မိုးေပၚကလမင္း..ေျမအခင္းေပၚမ်ိဳး
ေၾကြဆင္းေပ်ာ္ ရိုးမရွိေပမယ့္..
ေဖြအတင္းေမ်ွာ္ကိုးေန၇သူက..
က်ေနာ့္ဘ၀သာျဖစ္ပါတယ္( )..
လေ၇ာင္ဆန္းမွ..ပြင့္ကာလန္းတဲ့...
ေရႊၾကာပန္း ကုမုျဒာ ဆိုတာဟာလည္း
က်ေနာ္သာျဖစ္ပါတယ္( ).......

ဒါေၾကာင့္မို့လည္းး....
ေရႊၾကာပန္း ေ၀ျဖာလန္းေအာင္...
ေ၇ျပာစမ္း ပမာေဆာင္တဲ့...
( )ရဲ့ေမတၱာတုန့္ျပန္လႊာကို...
ကမာၻဦး လူသားတို့..ေနကုိေမ်ွာ္လင့္သလို
က်ေနာ္လည္း ေမ်ွာ္လင့္ေနပါတယ္....
( ) က သာဥေပကၡာ ျပဳလိုက္မယ္ဆို၇င္ျဖင့္...
က်ေနာ္ေလ အေျခမခိုင္ပဲ..
ေသနိုင္တယ္ သိလား...
( ) ကို အသက္မက ခ်စ္တဲ့..
က်ေနာ္....
             ကၽြန္ေတာ္ေရးထားတာေတာ့မဟုတ္ပါဘူး ( ) ေနရာမွာ ႏွစ္သက္ရာနာမည္ေရးနိုင္ပါတယ္

No comments:

Post a Comment